بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا

0
561
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت میانی

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت میانی
عضلات دیگر : شکم، جلوبازو، سینه، زیر بغل، پشت بازو
تجهیزات : کتل بل
سطح تمرین : حرفه ای

تصاویر تمرین بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا

بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا
بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا
بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا
بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا

راهنمای تمرین بالا آوردن وزنه در وضعیت شنا

  1. دو عدد کتل بل را بر روی زمین قرار دهید به طوری که فاصله آنها به اندازه ی عرض شانه ها باشد. با بدن صاف و کشیده وزن خود را روی پنجه پا نگه دارید و دست هایتان را مانند وضعیت حرکت شنا قرار دهید. از دسته های کتل بل برای کنترل نیم تنه بالایی خود استفاده کنید. برای داشتن کنترل بیشتر روی حرکت، می توانید پاهای خود را بازتر نمایید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. یکی از وزنه ها را به سمت زمین فشار داده و دیگری را بلند کنید. هنگام بالا آوردن دمبل و خم کردن آرنج، عضله سرشانه خود را منقبض نمایید. دمبل را به سمت کنار بدن خود بالا آورید.
  3. سپس وزنه را پایین آورده و روی زمین قرار دهید و شروع به بلند کردن وزنه دیگر کنید. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید