جلوبازو با هالتر

2
1561
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو با هالتر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین جلوبازو با هالتر

جلوبازو با هالتر
جلوبازو با هالتر

راهنمای تمرین جلوبازو با هالتر

  1. هالتر را به اندازه عرض شانه در دست گرفته و بدن خود را کاملا راست نگه دارید .کف دست های شما بایستی به طرف جلو بوده و آرنج نیز نزدیک بدن باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. در حالی که قسمت بالایی بازوی خود را ثابت نگه داشته اید ، هالتر را بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید . نکته : فقط آرنج بایستی حرکت داشته باشد .
  3. حرکت را ادامه دهید تا زمانی که عضلات بازو کاملا منقبض شده و هالتر در خط شانه های شما قرار گیرد . مکثی کوتاه در حالت انقباض عضله داشته باشید و عضلات بازوی خود را کاملا منقبض کنید .
  4. به آرامی هالتر را پایین آورده و آن را به حالت اولیه بازگردانید . حین انجام این مرحله از حرکت ، عمل دم را انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

یک روش دیگر برای انجام این حرکت آن است که با استفاده از میله راستی که به پایین دستگاه سیم کش متصل است ، تمرین را انجام دهید .

همچنین می توانید دست های خود را جمع بگیرید .

2 دیدگاه

  1. پیداکردن روش صحیح انجام حرکات تو سایتای مختلف کار تقریبا سختیه ..
    برای ما که مبتدی هستیم و تازه داریم شروع میکنیم سایتت بسیار عالیه .. چنتا از حرکات رو پرینت گرفتم دوست عزیز ..
    سایت جالبی داری .. ادامه بده .. ممنونم

    • ممنون از دیدگاه ارزشمند شما
      همون طور که می دونید سایت تازه تاسیس شده و فعلا داریم روش کار می کنیم ، هدفمون از راه اندازی سایت هم همین بوده ، ایجاد یه منبع درست و قابل اطمینان برای کمک به افراد جامعه جهت داشتن سلامتی و تناسب اندام .
      حتما پیگیر مطالب سایت ما باشید .

دیدگاه خود را ارسال کنید