جلوبازو خوابیده با هالتر روی میز شیبدار

0
2472
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو خوابیده با هالتر روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر ، میز شیبدار
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین جلوبازو خوابیده با هالتر روی میز شیبدار

راهنمای تمرین جلوبازو خوابیده با هالتر روی میز شیبدار

  1. با شکم روی میز شیبدار دراز بکشید ،با دست خود یک هالتر را گرفته و آن را به صورت مستقیم آویزان نگه دارید . این وضعیت شروع حرکت می باشد .
  2. در حالی که قسمت های بالایی بازو را ثابت نگه داشته اید ، با منقبض کردن عضلات جلوبازو اقدام به بالا آوردن هالتر کنید ، هالتر را تا جایی که امکان دارد بالا بیاورید ، در هنگام انجام این بخش از حرکت نفس خود را به بیرون منتقل کنید . نکته : تنها جلوبازو باید حرکت داشته باشد ، بازوهای خود را تاب ندهید .
  3. پس از یک ثانیه ماندن در وضعیت قبلی ، به آرامی دست خود را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید . نکته : مطمئن شوید که کل مسیر بازگشتی را به آرامی و کنترل شده طی می کنید .
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here