شراگ با هالتر از پشت

0
2683
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : کول

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شراگ با هالتر از پشت
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : کول
عضلات دیگر : ساعد، پشت میانی
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شراگ با هالتر از پشت برای آقایان

شراگ با هالتر از پشت
شراگ با هالتر از پشت

تصاویر تمرین شراگ با هالتر از پشت برای خانم ها

شراگ با هالتر از پشت خانم ها
شراگ با هالتر از پشت خانم ها

آموزش تمرین شراگ با هالتر از پشت

  1. پاهای خود را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و راست بایستید، یک هالتر را در پشت بدن خود قرار داده و به صورتی آن را در دست بگیرید که کف دست های شما به سمت پشت باشد. نکته: فاصله دست های شما باید مقداری از عرض شانه هایتان بیشتر باشد. برای داشتن کنترل بیشتر می توانید از بندهای مخصوص استفاده کنید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. شانه های خود را تا جایی که امکان دارد بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کنید. نکته: حرکت را تنها با سرشانه های خود انجام دهید و از جلوبازوهای خود کمک نگیرید. دست ها در کلیه مراحل اجرای حرکت باید کشیده باشند.
  3. به آرامی هالتر را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. هنگام انجام این بخش عمل دم را انجام دهید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

می توانید هنگام بالا بردن وزنه، شانه ها را از عقب به جلو بچرخانید. توجه داشته باشید که این نوع از حرکت برای افرادی که دارای مشکلات مربوط به سرشانه هستند توصیه نمی شود. همچنین می توانید هالتر را از جلو بگیرید، یا با استفاده از دو دمبل در کنار بدن این حرکت را انجام دهید. از دستگاه اسمیت و یا دستگاه مخصوص شراگ نیز می توانید برای انجام این حرکت کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید