شراگ با هالتر

0
470

عضلات اصلی : کول

11

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شراگ با هالتر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : کول
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شراگ با هالتر برای آقایان

شراگ با هالتر
شراگ با هالتر

تصاویر تمرین شراگ با هالتر برای خانم ها

شراگ با هالتر خانم ها
شراگ با هالتر خانم ها

آموزش تمرین شراگ با هالتر

  1. پاهای خود را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و راست بایستید، یک هالتر را به صورتی در دست بگیرید که کف دست های شما به سمت بدنتان باشد،. نکته: فاصله دست های شما باید مقداری از عرض شانه هایتان بیشتر باشد. برای داشتن کنترل بیشتر می توانید از بندهای مخصوص استفاده کنید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. شانه های خود را تا جایی که امکان دارد بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کنید. نکته: حرکت را تنها با سرشانه های خود انجام دهید و از جلوبازوهای خود کمک نگیرید.
  3. به آرامی هالتر را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. هنگام انجام این بخش عمل دم را انجام دهید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

می توانید هنگام بالا بردن وزنه، شانه ها را از جلو به عقب بچرخانید. توجه داشته باشید که این نوع از حرکت برای افرادی که دارای مشکلات مربوط به سرشانه هستند توصیه نمی شود. همچنین می توانید هالتر را از پشت بگیرید، یا با استفاده از دو دمبل در کنار بدن این حرکت را انجام دهید. از دستگاه اسمیت و یا دستگاه مخصوص شراگ نیز می توانید برای انجام این حرکت کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید