لانج با هالتر و قدم زدن

0
1513
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : چهار سر ران

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : لانج با هالتر و قدم زدن
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : چهار سر ران
عضلات دیگر : باسن ، همسترینگ ، ساق
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین لانج با هالتر و قدم زدن برای آقایان

تصاویر تمرین لانج با هالتر و قدم زدن برای خانم ها

آموزش تمرین لانج با هالتر و قدم زدن

  1. یک هالتر را روی شانه های خود از پشت در حالت ایستاده قرار داده و پاهای خود را به اندازه عرض شانه ها باز کنید.
  2. یک پایتان را یک گام به جلو برداشته و زانوهایتان را خم کرده تا ران شما پایین بیاید تا جایی که زانوی عقبی شما تقریبا زمین را لمس کند. بدن شما باید در این حالت نسب به زمین قائم باقی مانده و ساق پای جلویی شما بر زمین عمود باشد.
  3. خود را از طریق پاشنه ی پای جلویی به جلو هدایت کرده و هر دو زانوی خود را راست کنید تا بلند شده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید.
  4. حرکت را با پای دیگر تکرار کنید.

نکته: تفاوت این حرکت با تمرین معمولی لانج در آن است که، در حرکت معمولی پس از انجام لانج روی یک پا، به جای حرکت به جلو به عقب بازگشته و تمرین را با پای دیگر انجام می دهیم. اما در این حرکت پس از انجام حرکت به جلو پیشروی کرده و پای دیگر را تکرار می کنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here