پشت بازو دیپ روی میز

0
2407

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو دیپ روی میز
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : سینه ، سرشانه
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو دیپ روی میز

پشت بازو دیپ روی میز
پشت بازو دیپ روی میز

راهنمای تمرین پشت بازو دیپ روی میز

  1. برای اجرای این تمرین نیاز دارید که یک میز تخت پشت خود قرار دهید . دست های خود را از پشت روی لبه های میز قرار داده و آن ها را کاملا کشیده نگه دارید . فاصله دست ها از هم باید به اندازه عرض شانه ها باشد . پاهای خود را روی یک میز دیگر قرار دهید . بدن شما باید از ناحیه کمر خم شده باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. به آرامی و در حالی که عمل دم را انجام می دهید دست ها را از ناحیه آرنج خم کرده و خود را پایین آورید . این کار را تا زمانی ادامه دهید که زاویه بین بازو و ساعد شما کمی کمتر از 90 درجه شود . نکته : تا جایی که امکان دارد آرنج ها را نزدیک بدن نگه دارید . همچنین ساعد ها باید همواره به سمت پایین باشند .
  3. با استفاده از عضلات پشت بازو بدن خود را بالا آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید .
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

اگر می خواهید که حرکت را سخت تر کنید از یک نفر بخواهید که یک وزنه تخت را روی پاهای شما بگذارد . در این حالت مطمئن شوید که وزنه به درستی روی ران های شما قرار گرفته و در طول اجرای حرکت نخواهد افتاد .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید