پشت بازو دیپ روی میز

0
4849
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو دیپ روی میز
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : سینه ، سرشانه
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو دیپ روی میز

راهنمای تمرین پشت بازو دیپ روی میز

  1. برای اجرای این تمرین نیاز دارید که یک میز تخت پشت خود قرار دهید . دست های خود را از پشت روی لبه های میز قرار داده و آن ها را کاملا کشیده نگه دارید . فاصله دست ها از هم باید به اندازه عرض شانه ها باشد . پاهای خود را روی یک میز دیگر قرار دهید . بدن شما باید از ناحیه کمر خم شده باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. به آرامی و در حالی که عمل دم را انجام می دهید دست ها را از ناحیه آرنج خم کرده و خود را پایین آورید . این کار را تا زمانی ادامه دهید که زاویه بین بازو و ساعد شما کمی کمتر از 90 درجه شود . نکته : تا جایی که امکان دارد آرنج ها را نزدیک بدن نگه دارید . همچنین ساعد ها باید همواره به سمت پایین باشند .
  3. با استفاده از عضلات پشت بازو بدن خود را بالا آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید .
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

اگر می خواهید که حرکت را سخت تر کنید از یک نفر بخواهید که یک وزنه تخت را روی پاهای شما بگذارد . در این حالت مطمئن شوید که وزنه به درستی روی ران های شما قرار گرفته و در طول اجرای حرکت نخواهد افتاد .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here