۱۴ دقیقه تمرین شکم بدون درازنشست برای شش عضله

0
1580
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

حرکت های درازنشست و کرانچ تنها تمریناتی نیستند که شکم شما را قوی و شش تکه می کنند، حرکت های زیادی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها قسمت میانی بدن خود را تقویت کرده و به شش عضله رویایی شکم خود برسید.

در این کلیپ ویدئویی، سم اسکلتون، شما را با حرکاتی آشنا می کند که سانتی متر به سانتی متر قسمت میانی بدن شما را تقویت می کند. اگر انجام حرکت دراز نشست برای شما سخت است توصیه می کنیم این کلیپ آموزشی را مشاهده کرده و حرکات آن را جایگزین دراز نشست در برنامه خود کنید. اگر تمایل دارید با حرکات بیشتری برای تقویت شکم آشنا شوید، به بخش تمرینات ما مراجعه کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here