بادی آپ

0
758
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : بادی آپ
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : سینه ، سرشانه
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین بادی آپ

بادی آپ
بادی آپ

راهنمای تمرین بادی آپ

  1. حالت شنا را روی زمین بگیرید ، با این تفاوت که ساعد ها هم همراه کف دست روی زمین باشد . با کمک گرفتن از نوک انگشتان پا و ساعد ها بدن را کاملا راست نگه دارید . ساعدهای شما باید به اندازه عرض شانه از هم فاصله داشته باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. کف دست های خود را با قدرت زیاد روی زمین فشار دهید ، با صاف کردن بازو از ناحیه آرنج اقدام به بلند کردن بدن کنید . هنگام اجرای این حرکت بدن را کاملا ثابت نگه دارید .
  3. این کار را تا زمانی که دست ها کاملا صاف شوند ادامه دهید .
  4. به آرامی ساعد ها را به وضعیت اولیه روی زمین بازگردانید . این کار را به کمک خم کردن آرنج انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید