بوت آپ

0
2306
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : شکم

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : بوت آپ
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : شکمی
عضلات دیگر : –
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین بوت آپ

127_1
127_2

راهنمای تمرین بوت آپ

  1. حالت انجام حرکت شنا را بگیرید با این تفاوت که آرنج های خود را روی زمین قرار داده و فاصله بین آرنج تا مچ دست تان آزاد باشد . بازوی شما باید تحت زاویه 90 درجه خم شده باشد .
  2. در حالی که پشت خود را کاملا صاف گرفته اید به آرامی آن را خم کنید .
  3. باسن خود را بالا برده و عضلات شکمی خود را منقبض کنید . در حالت پایانی حرکت باید بدن خود را به شکل پل درآورده باشید .
  4. در حالی که نفس می کشید به آرامی بدن خود را به حالت اولیه حرکت بازگردانید . نکته : اجازه ندهید که بدن شما سریع و بدون کنترل پایین بیاید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید