پشت بازو تک دست با سیم کش

0
2159

عضلات اصلی : پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو تک دست با سیم کش
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو تک دست با سیم کش

پشت بازو تک دست با سیم کش
پشت بازو تک دست با سیم کش

راهنمای تمرین پشت بازو تک دست با سیم کش

  1. با دست راست دسته ی تکی سیم کش را بگیرید( بصورت دست و کف دست رو به بالا). شما باید مستقیما در مقابل وزنه ها بیاستید.
  2. اکنون دستگیره را به پایین کشیده بصورتی که بازو و آرنج شما در کنار شما قرار گیرد و بازوی شما با ساعدتان زاویه ی کمی داشته باشد( کمتر از 90 درجه). شما می توانید دست دیگر را در میانه کمر گذاشته و یک پا را جلوی خود و دیگری را عقب گذاشته تا تعادل بهتری داشته باشید. این حالت آغازین حرکت می باشد.
  3. در حالی که عضله ی پشت بازوی خود را منقبض کرده و عمل بازدم را انجام می دهید دستگیره را به پایین کشیده تا دست شما بصورت کاملا صاف در کنار شما قرار گیرد. تذکر: فقط ساعد شما باید حرکت کند و بازوی شما باید در تمام حرکت ثابت باشد.
  4. به پشت بازوها فشار آورده و برای چند ثانیه در حالت منقبض نگه دارید.
  5. به آرامی دستگیره را به حالت آغازین بازگردانید.
  6. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کرده سپس همین حرکت را با دست دیگر انجام دهید.تذکر: شما می توانید از تسمه برای انجام این حرکت استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید