کشش پشت بازو ایستاده با کابل

0
4576
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : کشش پشت بازو ایستاده با کابل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین کشش پشت بازو ایستاده با کابل

کشش پشت بازو ایستاده با کابل
کشش پشت بازو ایستاده با کابل

راهنمای تمرین کشش پشت بازو ایستاده با کابل

  1. پولی دستگاه سیم کش را روی پایین تر قسمت تنظیم کرده و طناب را به آن متصل کنید .
  2. طناب را در دست گرفته و آن را مطابق تصویر بالا بیاورید . در این وضعیت دست ها باید کاملا به سمت بالا کشیده شده و کف دست ها باید رو به هم باشد . آرنج شما نیز باید نزدیک سرتان قرار گیرد و بدنتان کاملا عمود بر زمین باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. در حالی که بازوی خود را ثابت نگه داشته اید ، به آرامی طناب را به سمت پشت سر خود پایین بیاورید . هنگام اجرای این بخش از تمرین عمل دم را انجام داده و زمانی که عضلات پشت بازویتان کاملا کشیده شده اند ، مکثی کوتاه داشته باشید .
  4. با کمک عضلات پشت بازو طناب را به وضعیت شروع باز گردانید و عمل بازدم را انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

می توانید این حرکت را روی میزی که دارای پشتی است ، انجام دهید . هم چنین در صورت تمایل می توانید به جای طناب از دمبل استفاده کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید