کشش پشت بازو ایستاده با کابل

0
5384
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : کشش پشت بازو ایستاده با کابل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین کشش پشت بازو ایستاده با کابل

راهنمای تمرین کشش پشت بازو ایستاده با کابل

  1. پولی دستگاه سیم کش را روی پایین تر قسمت تنظیم کرده و طناب را به آن متصل کنید .
  2. طناب را در دست گرفته و آن را مطابق تصویر بالا بیاورید . در این وضعیت دست ها باید کاملا به سمت بالا کشیده شده و کف دست ها باید رو به هم باشد . آرنج شما نیز باید نزدیک سرتان قرار گیرد و بدنتان کاملا عمود بر زمین باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. در حالی که بازوی خود را ثابت نگه داشته اید ، به آرامی طناب را به سمت پشت سر خود پایین بیاورید . هنگام اجرای این بخش از تمرین عمل دم را انجام داده و زمانی که عضلات پشت بازویتان کاملا کشیده شده اند ، مکثی کوتاه داشته باشید .
  4. با کمک عضلات پشت بازو طناب را به وضعیت شروع باز گردانید و عمل بازدم را انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

می توانید این حرکت را روی میزی که دارای پشتی است ، انجام دهید . هم چنین در صورت تمایل می توانید به جای طناب از دمبل استفاده کنید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here