شراگ با سیم کش

0
899

عضلات اصلی : کول

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شراگ با سیم کش
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : کول
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شراگ با سیم کش برای آقایان

شراگ با سیم کش
شراگ با سیم کش

تصاویر تمرین شراگ با سیم کش برای خانم ها

شراگ با سیم کش خانم ها
شراگ با سیم کش خانم ها

آموزش تمرین شراگ با سیم کش

  1. دستگاه سیم کش را روی پایین ترین ارتفاع تنظیم کرده و یک دسته بزرگ به آن متصل کنید. دسته را به صورتی بگیرید که کف دست های شما رو به پایین بوده و فاصله آن ها از هم کمی از عرض شانه ها بیشتر باشد.
  2. راست ایستاده و نزدیک دستگاه سیم کش قرار بگیرید. دست های شما باید کاملا کشیده باشند. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. شانه های خود را تا جایی که امکان دارد بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کنید. نکته: حرکت را تنها با سرشانه های خود انجام دهید و از جلوبازوهای خود کمک نگیرید.
  4. به آرامی وزنه را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. هنگام انجام این بخش عمل دم را انجام دهید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

این حرکت را می توانید با استفاده از کش ورزشی، هالتر و یا دمبل نیز اجرا کنید. همچنین می توانید با یک دست این تمرین را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید