صفحه اصلی ابزار آنلاین فیتنس محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب

محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب

1300
0
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

هنگام انجام تمرینات کاردیو، بهترین رنج ضربان قلب برای سوختن چربی 65 تا 70 درصد حداکثر ضربان قلب می باشد. اگر هدف شما افزایش مقاومت و ظرفیت ایروبیک است، 85 درصد حداکثر ضربان قلب بهترین رنج برای رسیدن به این هدف است. ضربان قلب در حالت استراحت عددی بین 40 تا 100 ضربان در دقیقه می باشد.

به طور میانگین، ضربان قلب مردان 70BPM و ضربان قلب زنان 75BPM می باشد. برای اندازه گیری ضربان قلب خود می توانید تعداد ضربان در دقیقه را با قرار دادن انگشت روی نبض به دست آورید. برای اندازه گیری ضربان از انگشت شست استفاده نکنید چرا که این انگشت خود دارای ضربان خفیفی می باشد.

محاسبه آنلاین حداکثر ضربان قلب

سن شما


حداکثر ضربان قلب شما: ?


95% حداکثر ضربان قلب 70% حداکثر ضربان قلب
90% حداکثر ضربان قلب 65% حداکثر ضربان قلب
85% حداکثر ضربان قلب 60% حداکثر ضربان قلب
80% حداکثر ضربان قلب 55% حداکثر ضربان قلب
75% حداکثر ضربان قلب 50% حداکثر ضربان قلب

صفحه اصلی ابزارهای فیتنس

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here

عضویت در خبرنامه

به صورت رایگان توی خبرنامه ما عضو بشید تا مطالب سایت ، به ایمیلتون ارسال بشه .

از برنامه های ورزشی گرفته تا آموزش انجام حرکات و ...

مطمئن باشید توی دوران نا امیدی ، ایمیل های انگیزشی ما ، مثل یه بمب انگیزه براتون عمل می کنه .

هرگز براتون اسپم ارسال نمی کنیم  ، قول میدیم :-)

شما با موفقیت عضو شدید !