پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

0
2200
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر ، میز شیبدار با شیب منفی
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

راهنمای تمرین پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

  1. پاهای خود را در قسمت بالایی میز شیبدار قرار داده و به آرامی روی میز دراز بکشید(میز شما باید شبیه میز زیر سینه باشد) .
  2. دست ها را به فاصله کمتر از عرض شانه ها باز کرده و هالتر خم را بلند کنید . هالتر را رو به روی خود با دست های کاملا کشیده نگه دارید . دست ها باید عمود بر زمین باشند . این وضعیت شروع حرکت است . نکته : برای حفاظت از عضلات گرداننده شانه بهتر است هالتر را با استفاده از کمک از روی زمین بلند کنید .
  3. در حالی که عمل دم را انجام می دهید ، به آرامی وزنه را پایین آورده تا هالتر نزدیک پیشانی شما قرار گیرد . دقت کنید که بازو و آرنج بایستی ثابت بوده و تنها ساعد ها حرکت داشته باشند .
  4. حال با کمک عضلات پشت بازوی خود وزنه را به وضعیت شروع حرکت بازگردانید . این مرحله را با عمل بازدم انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

برای انجام این حرکت می توانید از هالتر مستقیم و یا دمبل نیز استفاده نمایید . هم چنین می توانید این حرکت را روی میز تخت نیز اجرا کنید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here