پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

0
1482

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر ، میز شیبدار با شیب منفی
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار
پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

راهنمای تمرین پشت بازو خوابیده روی میز شیبدار

  1. پاهای خود را در قسمت بالایی میز شیبدار قرار داده و به آرامی روی میز دراز بکشید(میز شما باید شبیه میز زیر سینه باشد) .
  2. دست ها را به فاصله کمتر از عرض شانه ها باز کرده و هالتر خم را بلند کنید . هالتر را رو به روی خود با دست های کاملا کشیده نگه دارید . دست ها باید عمود بر زمین باشند . این وضعیت شروع حرکت است . نکته : برای حفاظت از عضلات گرداننده شانه بهتر است هالتر را با استفاده از کمک از روی زمین بلند کنید .
  3. در حالی که عمل دم را انجام می دهید ، به آرامی وزنه را پایین آورده تا هالتر نزدیک پیشانی شما قرار گیرد . دقت کنید که بازو و آرنج بایستی ثابت بوده و تنها ساعد ها حرکت داشته باشند .
  4. حال با کمک عضلات پشت بازوی خود وزنه را به وضعیت شروع حرکت بازگردانید . این مرحله را با عمل بازدم انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

برای انجام این حرکت می توانید از هالتر مستقیم و یا دمبل نیز استفاده نمایید . هم چنین می توانید این حرکت را روی میز تخت نیز اجرا کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید