شنا روی سطح بلند معکوس

0
1026
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سینه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شنا روی سطح بلند معکوس
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سینه
عضلات دیگر : سرشانه، پشت بازو
تجهیزات : تنها بدن
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شنا روی سطح بلند معکوس برای آقایان

شنا روی سطح بلند معکوس
شنا روی سطح بلند معکوس

تصاویر تمرین شنا روی سطح بلند معکوس برای خانم ها

شنا روی سطح بلند معکوس خانم ها
شنا روی سطح بلند معکوس خانم ها

آموزش تمرین شنا روی سطح بلند معکوس

  1. در وضعیت شنا روی زمین دراز بکشید و دست های خود را با فاصله بیشتر از عرض شانه ها از هم باز کنید. پاهای خود را روی یک سطح بلند قرار داده و بدن خود را در ارتفاع شانه ها نگه دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. به آرامی پایین رفته تا سینه شما تقریبا با زمین برخورد کند. این مرحله را با انجام عمل دم همراه کنید.
  3. حال با بیرون دادن نفس بدن خود را به سمت بالا برده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. فراموش نکنید که عضلات سینه خود را منقبض کنید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

نکته: این نوع شنا، به شنای سوئدی هم شناخته می شود. حالت دیگر این تمرین را می توانید در قسمت شنا روی سطح بلند مشاهده نمایید. همچنین انواع حرکات شنا را می توانید در بخش شنا پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید