پرش جفت پا بین دو جعبه

0
488

عضلات اصلی : چهارسر ران

7

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پرش جفت بین دو جعبه
نوع تمرین : پلایومتریک
عضلات اصلی : چهارسر ران
عضلات دیگر : ساق پا، همسترینگ، باسن، شکم
تجهیزات : سایر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پرش جفت بین دو جعبه برای آقایان

پرش جفت بین دو جعبه
پرش جفت بین دو جعبه
پرش جفت بین دو جعبه
پرش جفت بین دو جعبه

تصاویر تمرین پرش جفت بین دو جعبه برای خانم ها

پرش جفت بین دو جعبه خانم ها
پرش جفت بین دو جعبه خانم ها
پرش جفت بین دو جعبه خانم ها

آموزش تمرین پرش جفت بین دو جعبه

  1. برای اجرای این تمرین به دو جعبه احتیاج دارید. یکی با ارتفاع بین 30 تا 40 سانتی متر و دیگری با ارتفاع بین 55 تا 65 سانتی متر.
  2. در حالی که دست هایتان را کنار بدن خود نگه داشته اید روی یکی از جعبه ها بایستید. پاها باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و کمی از لبه های جعبه جلوتر باشند. فاصله جعبه دوم از جعبه ای که روی آن قرار گرفته اید باید بین 60 تا 90 سانتی متر در جهتی که می خواهید تمرین را انجام دهید باشد.
  3. به صورت جفت پا از روی جعبه ای که روی آن هستید بپرید و بین دو جعبه قرار بگیرید، هر دو پا باید به صورت همزمان روی زمین قرار بگیرند.
  4. با تمام قدرت خود بلافاصله به سمت جعبه دوم بپرید و به صورت جفت پ روی آن قرار بگیرید. پاهای خود را سفت نگیرید و اجازه دهید انرژی حاصل از برخورد توسط پاها جذب شود.
  5. از روی جعبه دوم به سمت زمین بپرید.
  6. برگردید و حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید