جلوبازو درگ

0
933

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو درگ
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین جلوبازو درگ

جلوبازو درگ
جلوبازو درگ

آموزش تمرین جلوبازو درگ

  1. یک هالتر را طوری در دست بگیرید که کف دست های شما به سمت جلو باشند. آرنج های خود را نزدیک بدن قرار داده و متمایل به عقب نگه دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. با انجام عمل بازدم، در حالی که آرنج های خود را رو به عقل نگه داشته اید، هالتر را بالا آورده به طوری که هالتر با بدن شما تماس داشته باشد. نکته: همانطور که احتمالا متوجه شده اید، در این حرکت آرنج ها در کنار بدن شما قفل نشده اند و در عوض، شما آن ها را رو به عقب حرکت می دهید. همچنین توجه داشته باشید که شانه ها نباید بالا آورده شوند.
  3. به آرامی هالتر را پایین آورده و در کلیه مراحل آن را در تماس با بدن خود نگه دارید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

به جای هالتر می توانید از دمبل یا دستگاه اسمیت استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید