نشر بغل خوابیده تک دست روی میز شیبدار

0
1113

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر بغل خوابیده تک دست روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل ، میز شیبدار
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین نشر بغل خوابیده تک دست روی میز شیبدار

نشر بغل خوابیده تک دست روی میز شیبدار
نشر بغل خوابیده تک دست روی میز شیبدار

راهنمای تمرین نشر بغل خوابیده تک دست روی میز شیبدار

  1. در حالی که در یکی از دست های خود یک دمبل گرفته اید ، با سینه روی یک میز شیبدار قرار بگیرید (زاویه شیب میز باید حدود 15 درجه نسبت به زمین باشد). از دست دیگر می توانید برای گرفتن میز و حفظ تعادل استفاده کنید .
  2. کف دستی که دمبل در آن است را طوری بگیرید که به سمت بدن شما باشد . دست خود را اندکی از ناحیه آرنج خم کرده و کشیده نگه دارید . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. دمبل را به سمت کنار بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید . در قسمت بالایی حرکت آرنج باید هم سطح شانه شما شده و بازو تقریبا موازی با زمین باشند . نکته : در طول حرکت بازو را کاملا صاف و عمود بر بدن نگه دارید . همچنین در قسمت بالایی حرکت یک ثانیه انقباض عضلات را حفظ کنید .
  4. در حالی که عمل دم را انجام می دهید به آرامی دمبل را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید .
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید . سپس دست را عوض کرده و مجدد حرکت را انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

این تمرین را می توانید به صورت دو دست همزمان نیز ، انجام دهید . همچنین می توانید کف دست ها را به سمت عقب گرفته و حرکت را اجرا کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید