نشر بغل خوابیده روی میز شیبدار

0
1576

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر بغل خوابیده روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل ، میز شیبدار
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین نشر بغل خوابیده روی میز شیبدار

نشر بغل خوابیده روی میز شیبدار
نشر بغل خوابیده روی میز شیبدار

راهنمای تمرین نشر بغل خوابیده روی میز شیبدار

  1. در حالی که در هر یک از دست های خود یک دمبل گرفته اید ، با سینه روی یک میز شیبدار قرار بگیرید (زاویه شیب میز باید حدود 15 درجه نسبت به زمین باشد).
  2. کف دست ها را طوری بگیرید که به سمت بدن شما باشند . دست ها را اندکی از ناحیه آرنج خم کرده و کشیده نگه دارید . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. دمبل ها را با هم به سمت کنار بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید . در قسمت بالایی حرکت آرنج ها باید هم سطح شانه های شما شده و بازوها تقریبا موازی با زمین باشند . نکته : در طول حرکت بازو ها را کاملا صاف و عمود بر بدن نگه دارید . همچنین در قسمت بالایی حرکت یک ثانیه انقباض عضلات را حفظ کنید .
  4. در حالی که عمل دم را انجام می دهید به آرامی دمبل ها را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید .
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

این تمرین را می توانید به صورت تک دست نیز ، انجام دهید . همچنین می توانید کف دست ها را به سمت عقب گرفته و حرکت را اجرا کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید