پرس سرشانه با دمبل

0
2390

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پرس سرشانه با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : پشت بازو
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین پرس سرشانه با دمبل

پرس سرشانه با دمبل
پرس سرشانه با دمبل

راهنمای تمرین پرس سرشانه با دمبل

  1. در حالی که در هر یک از دست های خود یه دمبل گرفته اید ، روی یک صندلی دارای پشتی بنشینید . دمبل ها را روی ران خود قرار دهید .
  2. حال دمبل ها را به اندازه سطح شانه های بالا آورید ، برای بالا آوردن دمبل ها از ران های خود کمک بگیرید .
  3. با چرخاندن مچ دست مطمئن شوید که کف دست های شما به سمت رو به رو باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  4. عمل بازدم را انجام داده و دمبل ها را بالا ببرید ، تا جاییکه دو دمبل به هم برخورد کنند . پس از یک مکث کوتاه در این وضعیت ، به آرامی وزنه ها را پایین آورده و در حالی که عمل دم را انجام می دهید به وضعیت شروع حرکت بازگردید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

می توانید این حرکت را به صورت ایستاده و یا نشسته روی میز بدون پشتی انجام دهید . اگر دارای مشکلات کمر هستید ، بهترین حالت برای شما ، حالت توضیح داده شده است .

همچنین می توانید این حرکت را با تکنیک آرنولد شوارتزنگر انجام دهید ، برای توضیحات بیشتر به راهنمای پرس سرشانه آرنولدی مراجعه نمایید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید