پرس سرشانه با دمبل

0
5550
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پرس سرشانه با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : پشت بازو
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین پرس سرشانه با دمبل

راهنمای تمرین پرس سرشانه با دمبل

  1. در حالی که در هر یک از دست های خود یه دمبل گرفته اید ، روی یک صندلی دارای پشتی بنشینید . دمبل ها را روی ران خود قرار دهید .
  2. حال دمبل ها را به اندازه سطح شانه های بالا آورید ، برای بالا آوردن دمبل ها از ران های خود کمک بگیرید .
  3. با چرخاندن مچ دست مطمئن شوید که کف دست های شما به سمت رو به رو باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  4. عمل بازدم را انجام داده و دمبل ها را بالا ببرید ، تا جاییکه دو دمبل به هم برخورد کنند . پس از یک مکث کوتاه در این وضعیت ، به آرامی وزنه ها را پایین آورده و در حالی که عمل دم را انجام می دهید به وضعیت شروع حرکت بازگردید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

می توانید این حرکت را به صورت ایستاده و یا نشسته روی میز بدون پشتی انجام دهید . اگر دارای مشکلات کمر هستید ، بهترین حالت برای شما ، حالت توضیح داده شده است .

همچنین می توانید این حرکت را با تکنیک آرنولد شوارتزنگر انجام دهید ، برای توضیحات بیشتر به راهنمای پرس سرشانه آرنولدی مراجعه نمایید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here