شراگ با دمبل

0
2073

عضلات اصلی : کول

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شراگ با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : کول
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شراگ با دمبل برای آقایان

شراگ با دمبل
شراگ با دمبل

تصاویر تمرین شراگ با دمبل برای خانم ها

شراگ با دمبل خانم ها
شراگ با دمبل خانم ها

آموزش تمرین شراگ با دمبل

  1. یک دمبل در هر دست خود گرفته و راست بایستید. کف دست های شما باید به سمت بدنتان باشد. توجه داشته باشید که دست ها باید کاملا راست و کشیده باشند.
  2. شانه های خود را تا جایی که امکان دارد بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کنید. نکته: حرکت را تنها با سرشانه های خود انجام دهید و از جلوبازوهای خود کمک نگیرید. دست ها در کلیه مراحل اجرای حرکت باید کشیده باشند.
  3. به آرامی دمبل ها را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. هنگام انجام این بخش عمل دم را انجام دهید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

این حرکت را می توانید با استفاده از کش ورزشی، هالتر و یا سیم کش نیز اجرا کنید. همچنین می توانید با یک دست این تمرین را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید