شراگ با دمبل

0
5981
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : کول

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : شراگ با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : کول
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین شراگ با دمبل برای آقایان

تصاویر تمرین شراگ با دمبل برای خانم ها

آموزش تمرین شراگ با دمبل

  1. یک دمبل در هر دست خود گرفته و راست بایستید. کف دست های شما باید به سمت بدنتان باشد. توجه داشته باشید که دست ها باید کاملا راست و کشیده باشند.
  2. شانه های خود را تا جایی که امکان دارد بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کنید. نکته: حرکت را تنها با سرشانه های خود انجام دهید و از جلوبازوهای خود کمک نگیرید. دست ها در کلیه مراحل اجرای حرکت باید کشیده باشند.
  3. به آرامی دمبل ها را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید. هنگام انجام این بخش عمل دم را انجام دهید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

این حرکت را می توانید با استفاده از کش ورزشی، هالتر و یا سیم کش نیز اجرا کنید. همچنین می توانید با یک دست این تمرین را انجام دهید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here