بغل شکم ایستاده با دمبل

0
1555
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : شکم، بغل شکم

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : بغل شکم ایستاده با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : شکم، بغل شکم
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین بغل شکم ایستاده با دمبل برای آقایان

تصاویر تمرین بغل شکم ایستاده با دمبل برای خانم ها

آموزش تمرین بغل شکم ایستاده با دمبل

  1. در حالی که یک دمبل در دست راست خود گرفته اید راست بایستید. کف دستها باید به سمت بدن باشد. با دست دیگر کمر خود را بگیرید. پاهای خود را به اندازه عرض شانه ها باز کنید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. بدن خود را راست نگه داشته و سرتان را بالا بگیرید، از ناحیه کمر به سمت چپ تا جایی که می توانید خم شوید. هنگام اجرای این بخش از حرکت عمل دم را انجام دهید. یک ثانیه در این وضعیت مانده و سپس با انجام بازدم به وضعیت شروع حرکت بازگردید. نکته: سایر قسمت های بدن را ثابت نگه دارید.
  3. حال حرکت را تکرار کنید با این تفاوت که به سمت راست خم شوید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کرده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کرده و سپس دست تان را عوض کنید.

سایر روش ها برای اجرای این حرکت:

این تمرین را می توانید به صورت نشسته نیز انجام دهید. به جای دمبل از هالتر هم می توانید استفاده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here