امروز همه چیز به بدن شما بستگی دارد. اگر احتیاج به استراحت دارید، پس امروز روی این کار و ریکاوری بدن تمرکز کنید. اگر در زمینه ورزش حرفه ای هستید و امروز توانایی انجام تمرینات هوازی را دارید، ساک ورزشی خود را برداشته و عازم باشگاه شوید!

روز قبل | صفحه اصلی | روز بعد

اگر امروز سطح انرژی بدنتان کم شده و احساس خستگی می کنید، امروز را کاملا استراحت کنید. همانطور که گفته شد اگر مشکلی در این زمینه ندارید تمرینات کاردیو و هوازی زیر را انجام دهید.

برای اطمینان از وضعیت امروز خود می توانید به این سوالات پاسخ دهید. اگر پاسخ شما به دو یا سه سوال مثبت است توصیه می کنیم که امروز را به جای تمرین کردن استراحت نمایید.

1- برای خوابیدن مشکلی دارید؟

2- دائما در وضعیت بدی هستید؟

3- تمام طول روز احساس خستگی می کنید؟

4- مریض هستید؟

5- تمرینات روزهای گذشته را نتوانسته اید درست انجام دهید؟

6- دائما احساس درد می کنید؟

برای برنامه کاردیو امروز، ابتدا 5 دقیقه روی تردمیل، دوچرخه و … بدن را گرم کرده و سپس 30 دقیقه با شدت های مختلف تمرین هوازی را انجام می دهیم. زمان و میزان هر شدت را مطابق با توانایی خود تنظیم کنید. به عنوان مثال میزان تمرینات شدید می تواند 15 ثانیه خیلی شدید یا 2 دقیقه با افزایش شدت مرحله ای باشد.

تمرینات شکم هم باید سه بار در هفته انجام شوند. این تمرینات در پایان روزهای اول، سوم و پنجم هر هفته قرار گرفته اند. اگر روز سوم را استراحت می کنید، تمرینات شکم را بعد از تمرینات روز 4 یا 6 انجام دهید.

هوازی و شکم

1

دویدن آهسته روی تردمیل

5 دقیقه برای گرم کردن بدن

2

تمرین هوازی با شدت های مختلف

30 دقیقه تمرین هوازی با شدت های مطابق با توانایی شما

3

تمرینات شکم
4

شکم ایستاده با سیم کش

15 تکرار هر سمت


بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید