برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

آخرین روز تمرین در این هفته را به تمرینات هوازی با شدت بالا احتصاص داده ایم. این نوع تمرین کوتاه بوده و با کارایی بالا به شما کمک می کند که چربی ها را سوزانده و عضله سازی داشته باشید. بهتر است امروز برای یک عرق حسابی آماده باشید.

روز قبل | صفحه اصلی | روز بعد

چرا تمرینات هوازی در برنامه بدن ممتاز جای گرفته است؟ پاسخ ساده است، برای این که عضلات قدرتمند خود را نمایان کنید باید از شر بافت چربی راحت شوید، تمرینات هوازی با شدت بالا بهترین روش برای سوزاندن چربی و افزایش حجم عضلانی است. اگرچه این تمرینات با شدت بالا سنتنی نیستند، اما مسلما تاثیر به سزایی در سوزاندن چربی ها دارند.

تمرین امروز تنها 10 دقیقه طول می کشد، پس تا جایی که می توانید این تمرینات را انجام دهید. با خودتان رو راست باشید، شما دقیقا می دانید که چه زمانی کم کاری می کنید و چه زمانی از همه تلاش خود استفاده می کنید. بیشترین تلاش خود را انجام دهید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

در قسمت تمرینات با شدت بالا ارین در دوچرحه ثابت استفاده می کند. اما شما می توانید از تردمیل، اسکی فضایی و هر وسیله دیگری که در دسترس دارید استفاده کنید. اگر هیچ وسیله ای هم ندارید می توانید از طناب استفاده نمایید.

اگر برای بار اول است که تمرینات با شدت بالا را انجام می دهید ممکن است زمان 30 ثانیه بین دوره ها برای شما کم باشد. پس در صورتی که مبتدی هستید، 30 ثانیه به سختی تمرین کنید و سپس یک دقیقه با شدت کم همان تمرین را انجام دهید. پس از بهتر شدن در انجام این تمرینات، زمان دوره شدت کم را کمتر کنید. حالت ایده آل آن است که در انتهای این برنامه 28 روزه، بتوانید دوره ها را به صورت 30 / 30 انجام دهید.

راهنمای تمرینات دو:

شکل 1:

1شکل 2:

2شکل 3:

3شکل 4:

4

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here