جمع کردن زانو داخل شکم با توپ

0
1012
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : شکم

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جمع کردن زانو داخل شکم با توپ
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : شکم
عضلات دیگر : -
تجهیزات : توپ بدنسازی
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین جمع کردن زانو داخل شکم با توپ برای آقایان

تصاویر تمرین جمع کردن زانو داخل شکم با توپ برای خانم ها

آموزش تمرین جمع کردن زانو داخل شکم با توپ

  1. یک توپ بدنسازی بزرگ پشت خود قرار داده و با شکم روی زمین دراز بکشید. دست های خود را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و در وضعیت شنا قرار بگیرید.
  2. حالا پاهای خود را از ناحیه ساق روی توپ قرار دهید. نکته: در این مرحله از حرکت پاهای شما باید کاملا کشیده بوده و بدن در وضعیت شنا قرار گرفته باشد. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. در حالی که پشت خود را کاملا صاف و ثابت نگه داشته اید، زانو های خود را با انجام عمل بازدم خم کرده و به سمت سینه بیاورید، اجازه دهید که توپ زیر پای شما غلت بخورد. عضلات شکم خود را منقبض کرده و یک ثانیه در این وضعیت بمانید.
  4. به آرامی و با انجام عمل دم زانوها را با غلت دادن توپ به عقب راست کرده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here