قدم زدن کشاورز

0
390

عضلات اصلی : ساعد

قدم زدن کشاورز

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : قدم زدن کشاورز
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : ساعد
عضلات دیگر : شکم، باسن، همسترینگ، پشتی میانی، چهار سر ران
تجهیزات : دمبل یا هالتر
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین قدم زدن کشاورز برای آقایان

قدم زدن کشاورز
قدم زدن کشاورز
قدم زدن کشاورز

تصاویر تمرین قدم زدن کشاورز برای خانم ها

قدم زدن کشاورز
قدم زدن کشاورز
قدم زدن کشاورز

آموزش تمرین قدم زدن کشاورز

  1. ابزار های مختلفی وجود دارند که می توان از آنها در قدم زدن کشاورز استفاده نمود، همچنین در صورتی که تجهیزات موجو در تصویر در دسترس نباشند می توان از دمبل های سنگین و یا میله های کوتاه استفاده کرد. با ایستادن بین دو وسیله حرکت شروع می شود.
  2. بعد از گرفتن دسته ها بوسیله ی هدایت پاشنه  ی پا آنها را بلند کرده و با پشت کاملا راست و سر بالا بایستید.
  3. قدم های کوتاه و تا جای ممکن سریع همراه با تنفس به سمت جلو بردارید. به اندازه مسافت دلخواه حرکت کنید ( معمولا 15 تا 30 متر )

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید