ساعد دست جمع با هالتر

0
665

عضلات اصلی : ساعد

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : ساعد دست جمع با هالتر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : ساعد
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین ساعد دست جمع با هالتر

ساعد دست جمع با هالتر
ساعد دست جمع با هالتر

راهنمای تمرین ساعد دست جمع با هالتر

  1. یک میله را با دو دست گرفته در حالی که کف دستتان رو به بالا و فاصله ی دست هایتان به اندازه عرض شانه ها باشد.
  2. پاهایتان را صاف روی زمین گذاشته با فاصله ای کمی بیشتر از عرض شانه ها. این حالت آغازین حرکت می باشد.
  3. با باز کردن انگشتان تا حد امکان میله را به پایین فرستاده و با قسمت انتهایی انگشتان آن را بگیرید. به میله اجاه داده تا رو به پایین غلط بخورد.
  4. با بستن دست ها تا حد امکان میله را پیچانده و بالا آورده، در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید.
  5. حالت انقباض در بالا را نگه داشته ، اندکی بعد به حالت آغازین بازگردید.
  6. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید