نشر جلو با سیم کش

0
5058
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر جلو با سیم کش
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر جلو با سیم کش برای آقایان

تصاویر تمرین نشر جلو با سیم کش برای خانم ها

آموزش تمرین نشر جلو با سیم کش

  1. دسته مخصوص را به پایین ترین قسمت دستگاه سیم کش متصل کرده و وزن متناسب با توانایی خود را انتخاب کنید. دسته را با دست راست بگیرید و بایستید.
  2. به دستگاه سیم کش پشت کرده و دست خود را کاملا راست نگه دارید. دستتان باید جلوی ران شما قرار گرفته و کف دست به سمت ران باشد. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. در حالی که بالاتنه خود را ثابت نگه داشته اید، بدون تاب دادن به بدن، دست راست را به سمت جلو بالا آورید. آرنج ها باید مقدار کمی خم شده باشند. تا زمانی که دست شما کمی بالاتر از سطح شانه قرار بگیرد، به بالا آوردن ادامه دهید. کف دست در این مرحله از حرکت باید رو به پایین باشد. هنگام انجام این بخش از حرکت عمل بازدم را انجام دهید. در قسمت بالایی حرکت یک ثانیه مکث کنید.
  4. در حالی که عمل دم را انجام می دهید، به آرامی دست را پایین اورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام داده و تمرین را با دست مخالف تکرار کنید.

سایر روش ها برای اجرای این حرکت:

این تمرین را می توانید با استفاده از دمبل، هالتر، صفحه و یا کش ورزشی انجام دهید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here