نشر جلو با دمبل

0
2302
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر جلو با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر جلو با دمبل

نشر جلو با دمبل
نشر جلو با دمبل
نشر جلو با دمبل

راهنمای تمرین نشر جلو با دمبل

  1. یک جفت دمبل را برداشته و کاملا راست بایستید . دمبل ها را با بازوهای کشیده جلوی ران های خود نگه دارید . کف دست ها باید به سمت ران ها باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. در حالی که بالا تنه خود را ثابت نگه داشته اید ، دست چپ خود را اندکی از ناحیه آرنج خم کرده و دمبل را بالا آورید ، دقت داشته باشید که کف دست های شما همواره به سمت پایین باشد . تا زمانی که بازوی شما مقداری از حالت موازی با زمین بالاتر رود ، به بالا آوردن ادامه دهید . هنگام انجام این مرحله عمل بازدم را انجام دهید . یک ثانیه در این حالت بمانید .
  3. سپس در حالی که عمل دم را انجام می دهید وزنه را به آرامی پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید .
  4. حرکت را با دست دیگر تکرار کنید .
  5. این ترتیب را حفظ کرده و تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

برای انجام این تمرین می توانید هر دو دست را به صورت همزمان بلند کنید . همنین می توانید به جای دمبل از هالتر نیز استفاده نمایید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید