نشر جلو با دمبل

0
3298
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر جلو با دمبل
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر جلو با دمبل

راهنمای تمرین نشر جلو با دمبل

  1. یک جفت دمبل را برداشته و کاملا راست بایستید . دمبل ها را با بازوهای کشیده جلوی ران های خود نگه دارید . کف دست ها باید به سمت ران ها باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. در حالی که بالا تنه خود را ثابت نگه داشته اید ، دست چپ خود را اندکی از ناحیه آرنج خم کرده و دمبل را بالا آورید ، دقت داشته باشید که کف دست های شما همواره به سمت پایین باشد . تا زمانی که بازوی شما مقداری از حالت موازی با زمین بالاتر رود ، به بالا آوردن ادامه دهید . هنگام انجام این مرحله عمل بازدم را انجام دهید . یک ثانیه در این حالت بمانید .
  3. سپس در حالی که عمل دم را انجام می دهید وزنه را به آرامی پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید .
  4. حرکت را با دست دیگر تکرار کنید .
  5. این ترتیب را حفظ کرده و تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

برای انجام این تمرین می توانید هر دو دست را به صورت همزمان بلند کنید . همنین می توانید به جای دمبل از هالتر نیز استفاده نمایید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here