نشر جلو با دمبل روی میز شیبدار

0
2300
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر جلو با دمبل روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر جلو با دمبل روی میز شیبدار برای آقایان

تصاویر تمرین نشر جلو با دمبل روی میز شیبدار برای خانم ها

آموزش تمرین نشر جلو با دمبل روی میز شیبدار

  1. روی یک میز شیبدار با زاویه بین 30 تا 60 درجه نشسته و در هر یک از دست های خود یک دمبل نگه دارید. نکته: با تغییر زاویه می توانید عضله را تحت فشار های متفاوت قرار دهید.
  2. دست ها را به صورت کشیده بالاتر از ران های خود نگه داشته به طوری که کف آن ها به سمت پایین بوده و فاصله دست ها تا ران ها حدود 3 سانتی متر باشد. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. به آرامی دمبل ها را به صورت مستقیم بالا آورده تا زمانی که کمی بالاتر از شانه های شما قرار گیرند. در قسمت بالایی حرکت عضلات سرشانه را برای یک ثانیه منقبض نمایید. هنگام انجام این بخش از حرکت عمل بازدم را فراموش نکنید. نکته: در تمام مراحل اجرای حرکت سر خود را روی پشتی میز قرار داده و پاها را از روی زمین جدا نکنید.
  4. با انجام دادن عمل دم دمبلها را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

به جای دمبل از هالتر نیز می توانید برای اجرای این تمرین استفاده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here