نشر جلو با صفحه

0
3216
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر جلو با صفحه
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : صفحه هالتر
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین نشر جلو با صفحه برای آقایان

تصاویر تمرین نشر جلو با صفحه برای خانم ها

آموزش تمرین نشر جلو با صفحه

  1. کاملا راست ایستاده و یک صفحه هالتر را با دو دست خود نگه دارید. دست ها باید در کنار صفحه(موقعیت ساعت 3 و 9) قرار گرفته و کف دست ها باید به سمت یکدیگر باشند. دست ها باید کاملا کشیده شده و تنها در ناحیه آرنج مقدار کمی خم شوند. صفحه هالتر را مقابل خود و پایین کمر نگه دارید. نکته: دست ها باید در طول انجام حرکت حالت فعلی را حفظ کنند. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید، صفحه را به آرامی تا ارتفاع شانه ها بالا آورده و یک ثانیه مکث کنید. نکته: به هیچ عنوان هنگام بالا آوردن وزنه دست ها و کمر خود را تاب ندهید. همچنین آرنج ها نباید از مقدار اولیه بیشتر خم شوند. بدن شما در طول انجام حرکت باید کاملا ثابت باشد.
  3. با انجام عمل دم، به آرامی صفحه را پایین اورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای اجرای این حرکت:

به جای صفحه، می توانید از دمبل، هالتر، سیم کش و یا کش ورزشی استفاده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here