تمرین سه دقیقه ای برای شش تکه کردن عضلات شکم

0
5747
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

بله ، درست شنیدید ، این برنامه تمرینی کوتاه اما موثر عضلات شکمی شما را کاملا درگیر کرده و فشار زیادی را به آن ها وارد می کند .

پس از انجام این برنامه احساس خواهید کرد که عضلات شکم شما آتش گرفته اند !

لیست تمرین ها : دوچرخه هوایی ، کرانچ با دست ها بالای سر و کرانچ با پاهای کشیده .

زمان استراحت بین هر تمرین 5 ثانیه و زمان اجرای هر تمرین یک دقیقه .

اگر داشتن شکم شش تکه جز رویاهای شما محسوب می شود با قرار دادن این برنامه کوتاه تمرینی در برنامه خود ، سرعت رسیدن به این هدف را افزایش دهید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here