به اولین برنامه ی تغییر شکل باقی زندگیتان خوش آمدید. برای به چالش کشیدن خود آماده باشید و طرز فکر خودتان را تغییر دهید، برخلاف گذشته.

صفحه اصلی | روز بعد

شما احتمالا اشتیاق دارید که با شیرجه به تمرینات روز اول بروید مخصوصا اینکه روز بازو است، اما عجله نکنید. سیم کشی مجدد در درجه ی نخست یک تمرین آموزشی ذهنی است و برای اینکه شما به تمام مزایای آن برسید باید در فضای درستی قرار داشته باشید.

آیا شما برای ایمیل های هفتگی جیمز گراج ثبت نام کرده اید؟

بازوها
گرم کردن اولیه
1

ست گرم کردن
2

بارفیکس مچ برعکس

1 ست 10 تا 15 تکرار

شنا

1 ست 10 تا 15 تکرار

سوپرست
3

سوپرست
4

تریست
5

پشت بازو کیک بک با دمبل

3 ست 10،12،15 تکرار

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید