برای خیلی از مردم، هفته ی سوم چالشی ترین هفته در انتقال است.قوی بمانید!

روز قبل | صفحه اصلی | روز بعد

در طول هفته ی اول، شما هیجان زده، با انگیزه و پر اشتیاق هستید. شما تکنیک های تمرینی و مدل های غذایی جدیدی یاد گرفته اید.

هفته ی دوم، شما اندکی خسته هستید و واقعیت اینکه چه چیزی شما را در تناسب اندام زندگی نگه می دارد، نگران می کند. اما شما هنوز تعیین می کنید که ادامه می دهید.

در هفته ی سوم ورق برمی گردد، شما برای غذاهای قدیم دلتنگ شده و برای شما سخت است که هر روز خود را با اهداف جدید تناسب اندام متعادل نگه دارید. ممکن است خانواده و دوستان شما اندکی شما را سرزنش کنند و یا به شما بگویند که در مهمانی ها و موقع نهار چقدر دلتنگ شما می شوند.

این هفته چالش های اولویت دار را می دهد، اگر شما می خواهید این قسمت از تمرین ها را انجام دهید. الان وقت آن است.

بازوها
گرم کردن اولیه
1

ست گرم کردن
2

بارفیکس مچ برعکس

1 ست 10 تا 15 تکرار

شنا

1 ست 10 تا 15 تکرار

سوپرست
3

سوپرست
4

تریست
5

پشت بازو کیک بک با دمبل

3 ست 10،12،15 تکرار

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید