برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

دو روز استراحت متوالی ممکن است مقداری لاکچری به نظر برسد، اما سبک زندگی فیتنس شما با گذاشتن یک قدم بیرون ورزشگاه پایان نمی باید. این شامل استراحت هم می شود!

روز قبل | صفحه اصلی | روز بعد

چیزی که از زندگی آموزشی پر فراز و نشیب جیمز گراج دریافت می شود اینست که بدن برای التیام بخشیدن تمرینات فیزیکی شدید به زمان و فضا نیاز دارد. به همین طریق از آسیب ها و صدمات نجات پیدا می کند. او هنوز به سختی تمرین می کند و آنچه که برای فشار به دستگاه ماهیچه ای ضروری است را انجام می دهد، اما او همچنیم زمانی را به بازیابی های ضروری مانند انبساط، خواب و تغذیه اختصاص می دهد.

جیمز گراج می گوید:” پیشرفت تماما در بازیابی است. اگر نتوانم از آن بازیابی کنم، کاملا بیهوده است.”

امروز یک روز دیگر استراحت فعال در برنامه ی سیم کشی مجدد است. اما این می تواند بدین معنی باشد که هر آنچه را که نیاز دارید انجام دهید. اگر یک تمرین مانده است آنرا جبران کنید، یا فقط به پیاده روی بروید، یا خود را با کارهای پرجنب و جوش مشغول کنید. اگر نیاز دارید، بصورت کامل استراحت کنید. سیم کشی مجدد ابتدا و در درجه ی نخست یک تمرین ذهنی است، بنابراین خود را از نظر ذهنی برای پنج روز دیگر با تمرینات سخت آماده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here