برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

هدف اصلی برنامه ی 9 هفته ای سیم کشی مجدد کمک کردن به شما برای خلق یک سبک زندگی سالم است. بخشی از این سبک زندگی آموزش این است که کدام نوع مکمل برای رسیدن شما به هدفتان بهترین است.

صفحه اصلی | تمرینات | تغذیه | مکمل ها | شروع برنامه

مهمترین بخش از برنامه ی 9 هفته ای سیم کشی مجدد، سیم کشی دوباره ی ذهن خود برای فراموشی عادت های قدیمی و ایجاد عادت های جدید از نوع سالم آن است. عادت های جدید ابتدا باید در قسمت تمرین و تغذیه ی شما شکل بگیرد. کارهایی که شما در باشگاه و در آشپزخانه انجام می دهید بیشترین تاثیر را روی شما دارد. مکمل ها نیز می توانند به شما در ماهیچه سازی، سوزاندن چربی و ماکزیمم کردن فعالیت ها به شما کمک کنند. مکمل ها به تنهایی کاری برای شما انجام نمی دهند اما آنها قطعا در مسیر پیش رو به شما کمک می کنند.

برنامه 9 هفته ای بدنسازی جیمز گراج( سیم کشی مجدد)، مکمل ها
برنامه 9 هفته ای بدنسازی جیمز گراج( سیم کشی مجدد)، مکمل ها

یکی از بهترین ویژگی های دسته مکمل های برنامه قابل تنظیم بودن آن است. برنامه سیم کشی مجدد انعطاف پذیر و قابل تکرار برای چنرین بار است. بخاطر همین از آن برای اهداف مختلفی میتوان استفاده کرد(ماهیچه سازی، چربی سوزی، سلامتی). ما 20 مکمل متفاوت به شما پیشنهاد نمی کنیم بلکه 5 ماده ی عالی را که می توانید ترکیب کنید را به شما می دهیم.

پروتیین وی

پروتئین یکی از مهم ترین مواد برای رشد و بازسازی عضله است، بنابراین درصد زیادی از رژیم غذایی برای تناسب اندام را پروتئین ها تشکیل می دهند. پروتئین وی دارای مقدار زیادی آمینو اسیدهای ضروری است که برای رشد عضلات حیاتی بوده و توسط خود بدن تولید نمی شوند. جالب است بدانید که در 20 گرم پروتئین وی به اندازه 30 گرم گوشت آمینو اسید های ضروری وجود دارد. پروتئین وی علاوه بر افزایش رشد عضلات، باعث بهبود سیتم ایمینی بدن می شود. وی اچ دی حاوی 25 گرم پروتیین ماهیچه ساز و فقط 3 گرم کربوهیدرات است. این همچنین حاوی آنزیم های گوارشی می باشد تا شما را شاداب نگه دارد.

BCAA

22 آمینواسید در بدن وجود دارد، 9 تا از آنها را باید از طریق غذا جذب کنیم. از بین آن 9 تا ” آمینواسیدهای زنجیره ای منشعب شده”( لوسین،ایزولوسین،والین) نقش حیاتی را در ماهیچه سازی بازی می کنند زیرا در ماهیچه ها متابولیزه می شوند. مکمل های حاوی BCAA به بدن شما کمک می کنند تا ماهیچه بیشتری بسازد بدون آنکه افزایشی در میزان کالری غذای کلی مرفی ایجاد شود.

قبل از تمرین

استفاده از مکمل ها 15-30 دقیقه قبل از تمرین کمک می کند که انرژی شما بالا رفته و تمرکز کنید و پمپ بیشتری در ماهیچه ها صورت گیرد.قبل از تمرین بهترین زمان برای استفاده از مکمل های ورزشی مانند کافئین، کراتین، بتا آلانین و BCAA می باشد. کراتین و بتا آلانین باعث افزایش قدرت و استقامت عضلات شده در حالی که کافئین می توانید انرژی شما در طول تمرین را افزایش دهد.

برنامه 9 هفته ای بدنسازی جیمز گراج( سیم کشی مجدد)، مکمل ها
برنامه 9 هفته ای بدنسازی جیمز گراج( سیم کشی مجدد)، مکمل ها

کراتین

کراتین می تواند به درجه ی بازیابی شما، قدرت ماهیچه ای شما و پایداری شما کمک کرده و باعث پرتر به نظر آمدن ماهیچه های شما می شود. اگر شما می خواهید که ماهیچه بیشتری بسازید و عملکرد خود را در باشگاه بیشتر کنید، مکمل کراتین قسمت مهمی از برنامه ی شما باید باشد. کراتین آلکالاین ترکیبی از کراتین مونوهیدرات و کراتین HCI می باشد. این همچنین حاوی Ph-sorb می باشد که بوسیله ی بالانس سطح PH در شکم به بدن شما در جذب کراتین کمک می کند.

چربی سوز

چربی سوز شامل عناصر متنوعی می شود که به شما کمک می کند تا از چربی های ناخواسته خلاص شوید. چربی سوزها همچنین می توانند باعث افزایش سطح انرژی شما، تمرکز ذهنی شما و سرعت متابولیسم شما شوند. اگر چه برنامه ی غذایی شما وسیله ی اصلی برای کاهش وزن شما می باشد اما چربی سوزها به بدن شما کمک می کنند تا اندکی زودتر به نتیجه برسید.

B4 جزئی کلیدی از مکمل کاهش چربی سیم کشی مجدد است. این ماده طوری فرمول بندی شده است که نه تنها باعث افزایش متابولیسم شما و کمک به از بین بردن بافت های چربی کرده، بلکه وضع روانی شما را نیز بهبود می بخشد. این یک افزودنی عالی برای برنامه ی تغذیه و تمرینی شما می باشد اگر از بین بردن چربی ها هدف اصلی شما می باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here