دویدن آهسته روی تردمیل

0
477

عضلات اصلی : چهارسر ران

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : دویدن آهسته روی تردمیل
نوع تمرین : کاردیو
عضلات اصلی : چهارسر ران
عضلات دیگر : همسترینگ، باسن
تجهیزات : دستگاه
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین دویدن آهسته روی تردمیل برای آقایان

دویدن آهسته روی تردمیل
دویدن آهسته روی تردمیل

تصاویر تمرین دویدن آهسته روی تردمیل برای خانم ها

دویدن آهسته روی تردمیل خانم ها
دویدن آهسته روی تردمیل خانم ها

آموزش تمرین دویدن آهسته روی تردمیل

  1. برای شروع تمرین، روی دستگاه تردمیل قرار گرفته و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. بیشتر تردمیل ها را به صورت دستی می توان تنظیم کرد و یا از حالت های پیشفرض استفاده نمود. در بیشتر تردمیل ها می توانید سن و وزن خود را وارد کرده تا دستگاه میزان کالری مصرفی شما هنگام تمرین را تخمین بزند. برای تغییر سختی نیز می توانید شیب دستگاه را تغییر دهید.
  2. تردمیل یک دستگاه کاربردی است که فواید زیادی برای سیستم قلبی عروقی دارد. معمولا تاثیر دویدن آهسته روی تردمیل از دویدن در فضای باز کمتر است. به عنوان مثال یک فرد با وزن 70 کیلوگرم، هنگام دویدن روی تردمیل 250 کالری در هر 30 دقیقه می سوزاند، این در حالی است که در دویدن بدون تردمیل، این مقدار بیشتر از 450 کالری می باشد. وضعیت صحیح را هنگام دویدن روی تردمیل حفظ کنید و تنها زمانی از دسته های کناری استفاده کنید که ضرورت داشته باشد مانند زمان چک کردن ضربان قلب و یا اتمام تمرین.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید