جلوبازو سیم کش خوابیده

0
1956

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو سیم کش خوابیده
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین جلوبازو سیم کش خوابیده

جلوبازو سیم کش خوابیده
جلوبازو سیم کش خوابیده

راهنمای تمرین جلوبازو سیم کش خوابیده

  1. پولی های دستگاه سیم کش را روی پایین ترین مقدار تنظیم کرده و یک میله راست و یا خم را به آن متصل کنید . دست ها را به انداره عرض شانه باز کرده و میله را بگیرید . کف دست ها باید به سمت بالا باشد .
  2. به پشت روی زمین دراز بکشید و کف پاها را به دستگاه سیم کش بچسبانید(مطابق تصویر). زانوها باید کاملا راست باشند .
  3. بازوها باید کاملا کشیده و آرنج ها نزدیک بدن قرار گرفته باشند ، اندکی بازوهای خود را خم کند . این وضعیت شروع حرکت است .
  4. در حالی که بازوهای خود ثابت نگه داشته اید ، دست ها را از ناحیه آرنج خم کرده و به سمت سینه خود بالا بیاورید . هنگام انجام این حرکت عمل بازدم را انجام داده و عضلات جلوبازو خود را منقبض کنید .
  5. پس از یک ثانیه انقباض عضلات در این وضعیت ، به آرامی دست ها را به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  6. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

می توانید این حرکت را با استفاده از کش ورزشی نیز انجام دهید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید