پرس پشت بازو خوابیده

0
1441

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پرس پشت بازو خوابیده
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر (لاری یا مستقیم)
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین پرس پشت بازو خوابیده

پرس پشت بازو خوابیده
پرس پشت بازو خوابیده

راهنمای تمرین پرس پشت بازو خوابیده

  1. روی یک میز تخت به پشت دراز بکشید . هالتری را بالای سر خود و روی زمین یا پایه هالتر قرار دهید . پاهای شما بایستی روی زمین باشند .
  2. هالتر را بلند کرده و آن را به صورت مستقیم رو به روی خود نگه دارید . نکته : دقیت داشته باشید که بازوی شما باید به صورت عمود بر بدنتان باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. در حالی که عمل دم را انجام می دهید ، به آرامی وزنه را پایین آورده تا هالتر نزدیک پیشانی شما قرار گیرد . دقت کنید که بازو و آرنج بایستی ثابت باشند .
  4. حال با کمک عضلات پشت بازوی خود وزنه را به جای اول بازگردانید . این مرحله را با عمل بازدم انجام دهید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

توجه :

هنگام انتخاب وزنه برای انجام این حرکت بسیار دقت کنید و وزنه ای متناسب با توانایی خود انتخاب نمایید ، در غیر این صورت ممکن است وزنه باعث آسیب دیدگی شما شود . هم چنین ، اگر آرنج شما آسیب دیدگی دارد انجام این حرکت ممکن است باعث ایجاد درد شود . در این شرایط از تمرین های جایگزین استفاده کنید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

1- می توانید به جای میز تخت از میز شیب دار (شیب به صورت میز زیر سینه) استفاده کنید . به این صورت که سر شما پایین تر از بدنتان قرار بگیرد .

2- می توانید به جای هالتر از دمبل استفاده کنید . توجه داشته باشید که کف دست ها در این حالت بایستی رو به روی هم باشند .

3- همچنین این حرکت را می توان به صورت دست بر عکس انجام داد ، به این معنا که کف دست های شما به سمت صورتتان باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید