جلوبازو سیم کش بالای سر

1
1816
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو سیمکش بالای سر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین جلوبازو سیمکش بالای سر

راهنمای تمرین جلوبازو سیمکش بالای سر

  1. ابتدا وزنه متناسب با توانایی خود را در دو طرف دستگاه سیم کش انتخاب کنید . نکته : توجه داشته باشید که وزنه ها در دو طرف یک اندازه باشند .
  2. حال ارتفاع پولی های دستگاه را تنظیم کنید ، مطمئن شوید که محل قرارگیری پولی ها بالای شانه های شما باشد . اگر دستگاه سیم کش قابلیت تغییر ارتفاع را دارد ، آن را روی بالاترین مقدار تنظیم کنید .
  3. در وسط دستگاه بایستید و دسته های آن را دست بگیرید . بازوهای شما باید کاملا کشیده شده و موازی زمین قرار گرفته باشند . همچنین پاها به اندازه عرض شانه باز شوند . بدن شما نیز باید در راستای دسته های دستگاه قرار گفته باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  4. در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید ، عضلات جلو بازو خود را منقبض کرده (با خم کردن دست ها از ناحیه آرنج) تا زمانی که ساعد ها با عضلات دوسر بازو برخورد داشته باشند .
  5. با انجام دادن عمل دم ساعد ها را به وضعیت اولیه بازگردانید . توجه : تمام بدن شما به غیر از ساعد ها باید ثابت باشد .
  6. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

این حرکت را می توانید به صورت تک دست نیز انجام دهید .

یک دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here