جلوبازو سیم کش بالای سر

1
1532
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : جلوبازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو سیمکش بالای سر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین جلوبازو سیمکش بالای سر

جلوبازو سیمکش بالای سر
جلوبازو سیمکش بالای سر

راهنمای تمرین جلوبازو سیمکش بالای سر

  1. ابتدا وزنه متناسب با توانایی خود را در دو طرف دستگاه سیم کش انتخاب کنید . نکته : توجه داشته باشید که وزنه ها در دو طرف یک اندازه باشند .
  2. حال ارتفاع پولی های دستگاه را تنظیم کنید ، مطمئن شوید که محل قرارگیری پولی ها بالای شانه های شما باشد . اگر دستگاه سیم کش قابلیت تغییر ارتفاع را دارد ، آن را روی بالاترین مقدار تنظیم کنید .
  3. در وسط دستگاه بایستید و دسته های آن را دست بگیرید . بازوهای شما باید کاملا کشیده شده و موازی زمین قرار گرفته باشند . همچنین پاها به اندازه عرض شانه باز شوند . بدن شما نیز باید در راستای دسته های دستگاه قرار گفته باشد . این وضعیت شروع حرکت است .
  4. در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید ، عضلات جلو بازو خود را منقبض کرده (با خم کردن دست ها از ناحیه آرنج) تا زمانی که ساعد ها با عضلات دوسر بازو برخورد داشته باشند .
  5. با انجام دادن عمل دم ساعد ها را به وضعیت اولیه بازگردانید . توجه : تمام بدن شما به غیر از ساعد ها باید ثابت باشد .
  6. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

این حرکت را می توانید به صورت تک دست نیز انجام دهید .

یک دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید