ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس

0
1366

عضلات اصلی : ساعد

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : ساعد
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس برای آقایان

ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس
ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس

تصاویر تمرین ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس برای خانم ها

ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس خانم ها
ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس خانم ها

آموزش تمرین ساعد با هالتر روی میز مچ برعکس

  1. در کنار میز تخت، یک هالتر خم یا مستقیم قرار داده و وزنه متناسب با توانایی خود را به آن اضافه کنید.
  2. در سمت مخالف هالتر، روی زمین زانو بزنید به طوری که بدن شما به سمت میز باشد. هالتر را طوری در دست بگیری که کف دست های شما به سمت پایین باشد. هالتر را بالا آورده و ساعد های خود را روی میز قرار دهید. توجه داشته باشید که مچ شما باید از لبه میز آویزان باشد.
  3. با بالا آوردن مچ دست و انجام عمل بازدم حرکت را شروع کنید.
  4. به آرامی مچ دست هایتان را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید. این مرحله را با انجام عمل دم همراه کنید.
  5. ساعدهای شما باید در طول حرکت ثابت بوده و تنها مچ دست ها حرکت داشته باشند.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

این حرکت بر خلاف حالت دست رو به بالا، فشار بیشتری به قسمت بالایی عضلات ساعد وارد می کند.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

این حرکت را می توانید بدون میز نیز انجام دهید. برای اینکار دو زانو روی زمین نشسته و از ران های خود به عنوان استراحت گاه ساعد ها استفاده کنید.

همچنین به جای هالتر می توانید از دمبل استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید