ساعد با هالتر روی میز

0
624

عضلات اصلی : ساعد

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : ساعد با هالتر روی میز
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : ساعد
عضلات دیگر : -
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین ساعد با هالتر روی میز برای آقایان

ساعد با هالتر روی میز
ساعد با هالتر روی میز

تصاویر تمرین ساعد با هالتر روی میز برای خانم ها

ساعد با هالتر روی میز خانم ها
ساعد با هالتر روی میز خانم ها

آموزش تمرین ساعد با هالتر روی میز

  1. در کنار میز تخت، یک هالتر خم یا مستقیم قرار داده و وزنه متناسب با توانایی خود را به آن اضافه کنید.
  2. در سمت مخالف هالتر، روی زمین زانو بزنید به طوری که بدن شما به سمت میز باشد. هالتر را طوری در دست بگیری که کف دست های شما به سمت بالا باشد. هالتر را بالا آورده و ساعد های خود را روی میز قرار دهید. توجه داشته باشید که مچ شما باید از لبه میز آویزان باشد.
  3. با بالا آوردن مچ دست و انجام عمل بازدم حرکت را شروع کنید.
  4. به آرامی مچ دست هایتان را پایین آورده و به وضعیت شروع حرکت بازگردانید. این مرحله را با انجام عمل دم همراه کنید.
  5. ساعدهای شما باید در طول حرکت ثابت بوده و تنها مچ دست ها حرکت داشته باشند.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام این حرکت:

این حرکت را می توانید بدون میز نیز انجام دهید. برای اینکار دو زانو روی زمین نشسته و از ران های خود به عنوان استراحت گاه ساعد ها استفاده کنید.

همچنین به جای هالتر می توانید از دمبل استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید