قایقی با صفحه

0
976
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت میانی

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : قایقی با صفحه
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت میانی
عضلات دیگر : زیر بغل، عضله بازو، شانه ها
تجهیزات : صفحه هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین قایقی با صفحه

راهنمای تمرین قایقی با صفحه

  1. تعدادی وزنه صفحه ای را به مقدار مورد نیاز روی یک صفحه ی کوچک روی زمین قرار دهید.
  2.  با پاهای به عرض شانه ها باز در مقابل صفحه ها ایستاده و زانو های خود را اندکی خم کرده و پشت خود را صاف نگه دارید. صفحات را از کنار گرفته و با بازوهای صاف آنها را در زیر سینه ی خود بگیرید. این حالت آغازین حرکت می باشد.
  3. در حالی که پشت خود را صاف نگه داشته اید صفحات را با خم کردن آرنج ها به آرامی به طرف سینه ی خود بالا بکشید.
  4. صفحات را به حالت آغازین بازگردانید و حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here