نشر بغل ایستاده

0
1274

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر بغل ایستاده
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر بغل ایستاده

نشر بغل ایستاده
نشر بغل ایستاده

راهنمای تمرین نشر بغل ایستاده

  1. در حالی که یک دمبل در هر یک از دست های خود دارید ، راست بایستید . آرنج ها باید نزدیک بدن باشند .
  2. کف دست ها را به سمت بدن خود بگیرید. پاهای شما نیز باید به اندازه عرض شانه باز باشند. این وضعیت شروع حرکت است .
  3. دست های خود را کاملا راست و بدن را ثابت نگه دارید . وزنه ها را به سمت بغل بالا آورده تا زمانی که تقریبا هم سطح سرشانه های شما شوند . همزمان با انجام حرکت عمل بازدم را انجام دهید .
  4. برای یک ثانیه در این وضعیت بمانید و سپس وزنه ها را در حالی که عمل دم را انجام می دهید به وضعیت اول حرکت بازگردانید . نکته: کف دست ها در وضعیت بالایی حرکت باید به سمت پایین باشند ، در حین انجام حرکت توجه داشته باشید که اگر انگشت کوچک دست ها کمی بالاتر از انگشت شصت باشد ، بیشترین انقباض را در عضلات سرشانه خواهید داشت .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

حالت های مختلف زیادی برای انجام این حرکت وجود دارد . به عنوان مثال ، این حرکت را می توانید به صورت نشسته روی میز انجام دهید و یا می توانید دست ها را به صورت پشت سرم هم بالا بیاورید ، یعنی مثلا ابتدا دست راست و سپس دست چپ ، این یک تکرار محسوب می شود ، سپس دست راست و مجددا دست چپ و …

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید