جلو بازو با هالتر دست برعکس

0
803

عضلات اصلی : جلو بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلو بازو با هالتر دست برعکس
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلو بازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین جلو بازو با هالتر دست برعکس

جلو بازو با هالتر دست برعکس
جلو بازو با هالتر دست برعکس

راهنمای تمرین جلو بازو با هالتر دست برعکس

  1. صاف ایستاده و یک میله را با دست های به عرض شانه ها باز و آرنج ها در کنار بدن بگیرید.کف دستان شما باید رو به پایین باشد. این حالت آغازین حرکت می باشد.
  2. بازوهای خود را ثابت نگه داشته و وزنه را با خم کردن دست به بالا برده تا عضله ی بازوی شما منقبض شود در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید. باید فقط ساعد شما حرکت کرده و حرکت را تا جایی که عضله ی بازوی شما کاملا منقبض شده و میله در ارتفاع شانه های شما قرار گرفته ادامه دهید. این حالت انقباض را برای چند ثانیه حفظ کرده و به عضلات فشار بیاورید.
  3. به آرامی در حالی که عمل دم انجام می دهید میله را به حالت آغازین بازگردانید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید. تذکر : شما می توانید این حرکت را با یک دستگاه میله خم که به یک چرخه قلاب شده است و یا با یک هالتر خم انجام دهید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید