پشت بازو سیم کش دست برعکس

0
5704
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو سیم کش دست برعکس
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین کراس آور

پشت بازو سیم کش دست برعکس
پشت بازو سیم کش دست برعکس

راهنمای تمرین کراس آور

  1. پولی های دستگاه سیم کش را روی بالاترین ارتفاع تنظیم کرده و میله مستقیم و یا میله زاویه دار را به دستگاه متصل کنید . میله را بگیرید (فاصله دست ها به اندازه عرض شانه) و آن را پایین آورید . دقت کنید که کف دست ها بایستی رو به بالا باشند .
  2. بدن خود را کاملا صاف نگه داشته و پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کنید . بازوی خود را نزدیک بدن و به صورت عمود بر زمین نگه دارید . میله را پایین آورده تا زمانی که دست ها کاملا کشیده باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. میله را بالا برده تا زمانی که با آرنج ها با بدن شما زاویه 90 درجه بسازند . قسمت بالایی بازوی شما باید در طول انجام کلیه قسمت های تمرین ثابت بوده و نزدیک بدن باشد و فقط ساعد حرکت کند . هنگام انجام این بخش از تمرین عمل دم را انجام دهید .
  4. پس از یک ثانیه مکث در این حالت ، میله را پایین آورده و آن را به حالت شروع حرکت باز گردانید . هنگام انجام این مرحله از تمرین ، عمل بازدم را انجام دهید و عضلات پشت بازو را کاملا منقبض کنید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

روش های زیادی برای انجام این حرکت وجود دارد . به عنوان مثال می توانید حرکت را به صورت تک دست انجام دهید ، برای این کار دسته مخصوص را به دستگاه سیم کش متصل کنید . در این حالت می تواند از دست دیگر خود کمک گرفته و تعداد بیشتری حرکت را انجام دهید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید