پشت بازو سیم کش دست برعکس

0
7160
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : پشت بازو

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو سیم کش دست برعکس
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش (کابل)
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین کراس آور

راهنمای تمرین کراس آور

  1. پولی های دستگاه سیم کش را روی بالاترین ارتفاع تنظیم کرده و میله مستقیم و یا میله زاویه دار را به دستگاه متصل کنید . میله را بگیرید (فاصله دست ها به اندازه عرض شانه) و آن را پایین آورید . دقت کنید که کف دست ها بایستی رو به بالا باشند .
  2. بدن خود را کاملا صاف نگه داشته و پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کنید . بازوی خود را نزدیک بدن و به صورت عمود بر زمین نگه دارید . میله را پایین آورده تا زمانی که دست ها کاملا کشیده باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  3. میله را بالا برده تا زمانی که با آرنج ها با بدن شما زاویه 90 درجه بسازند . قسمت بالایی بازوی شما باید در طول انجام کلیه قسمت های تمرین ثابت بوده و نزدیک بدن باشد و فقط ساعد حرکت کند . هنگام انجام این بخش از تمرین عمل دم را انجام دهید .
  4. پس از یک ثانیه مکث در این حالت ، میله را پایین آورده و آن را به حالت شروع حرکت باز گردانید . هنگام انجام این مرحله از تمرین ، عمل بازدم را انجام دهید و عضلات پشت بازو را کاملا منقبض کنید .
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

روش های زیادی برای انجام این حرکت وجود دارد . به عنوان مثال می توانید حرکت را به صورت تک دست انجام دهید ، برای این کار دسته مخصوص را به دستگاه سیم کش متصل کنید . در این حالت می تواند از دست دیگر خود کمک گرفته و تعداد بیشتری حرکت را انجام دهید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here