نشر بغل نشسته روی میز

0
1041
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر بغل نشسته روی میز
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : -
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : متوسط

تصاویر تمرین نشر بغل نشسته روی میز

نشر بغل نشسته روی میز
نشر بغل نشسته روی میز

راهنمای تمرین نشر بغل نشسته روی میز

  1. دو عدد دمبل روبروی یک میز صاف قرار دهید.
  2. در انتهای میز با پاهای کنار هم نشسته و دمبل ها در پشت ساق شما باشند.
  3. با پشت صاف کمرتان را خم کرده تا دمبل ها را بردارید. هنگامی که دمبل ها را برمی دارید کف دستتان باید روبروی هم باشند. این حالت آغازین حرکت می باشد.
  4. بدن خود را جلو و ثابت نگه داشته و آرنج ها اندکی خم باشند. دمبل ها را بصورت مستقیم به سمت کنار خود بالا کشیده تا جایی که بازوهایتان با زمین موازی باشد. هنگامی که وزنه ها را بلند می کنید عمل بازدم را انجام دهید. توجه: از حرکت نوسانی بدن پرهیز کرده و بازوهای خود را به عقب نبرید.
  5. بعد از یک ثانیه در حالت انقباض بالایی، به آرامی دمبل ها را به حالت آغازین پایینی بازگردانید.
  6. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

سایر روش ها برای انجام تمرین:

این تمرین می تواند به صورت ایستاده هم انجام شود اما کسانی که در قسمت پایینی کمر مشکل دارند بهتر است که همین تمرین نشسته را انجام دهند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید