نشر بغل به جلو

0
2930
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم
برنامه بدنسازی 12 هفته ای میانبر افزایش حجم

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر بغل به جلو
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : کول
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر بغل به جلو

راهنمای تمرین نشر بغل به جلو

  1. کاملا راست ایستاده و یک دمبل را در هر یک از دست های خود نگه دارید . دمبل ها باید در کنار بدن شما قرار گرفته باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. مقدار کمی آرنج ها را خم کرده و دمبل ها را از سمت بغل ، بالا آورده تا زمانی که تقریبا هم سطح شانه های شما شوند ، از انجام هر گونه تاب دادن و تقلب خودداری کنید .
  3. در قسمت بالای حرکت دمبل ها را از وضعیت کنار بدن به رو به رو منتقل کنید . این بخش را به آرامی و کنترل شده انجام دهید و دست ها را کاملا کشیده نگه دارید (یعنی دست ها از وضعیت نشر بغل باید به وضعیت نشر جلو تبدیل شوند) .
  4. با حرکت کنترل شده دمبل ها را پایین آورید .
  5. در حرکت بعدی دمبل ها را اول به سمت جلو بالا آورده و سپس به بغل منتقل کنید .
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here