نشر بغل به جلو

0
2118

عضلات اصلی : سرشانه

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : نشر بغل به جلو
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : سرشانه
عضلات دیگر : کول
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین نشر بغل به جلو

نشر بغل به جلو
نشر بغل به جلو
نشر بغل به جلو
نشر بغل به جلو

راهنمای تمرین نشر بغل به جلو

  1. کاملا راست ایستاده و یک دمبل را در هر یک از دست های خود نگه دارید . دمبل ها باید در کنار بدن شما قرار گرفته باشند . این وضعیت شروع حرکت است .
  2. مقدار کمی آرنج ها را خم کرده و دمبل ها را از سمت بغل ، بالا آورده تا زمانی که تقریبا هم سطح شانه های شما شوند ، از انجام هر گونه تاب دادن و تقلب خودداری کنید .
  3. در قسمت بالای حرکت دمبل ها را از وضعیت کنار بدن به رو به رو منتقل کنید . این بخش را به آرامی و کنترل شده انجام دهید و دست ها را کاملا کشیده نگه دارید (یعنی دست ها از وضعیت نشر بغل باید به وضعیت نشر جلو تبدیل شوند) .
  4. با حرکت کنترل شده دمبل ها را پایین آورید .
  5. در حرکت بعدی دمبل ها را اول به سمت جلو بالا آورده و سپس به بغل منتقل کنید .
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده تکرار نمایید .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید