پشت بازو کیک بک با دمبل ایستاده

0
450

عضلات اصلی : پشت بازو

10

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : پشت بازو کیک بک با دمبل ایستاده
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : پشت بازو
عضلات دیگر : شانه ها
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

تصاویر تمرین پشت بازو کیک بک با دمبل ایستاده

پشت بازو کیک بک با دمبل ایستاده
پشت بازو کیک بک با دمبل ایستاده

راهنمای تمرین پشت بازو کیک بک با دمبل ایستاده

  1. با یک دمبل در دست و کف دست رو به بدن، زانوهای خود را اندکی خم کرده و بدن خود را جلو بیاورید. کمر خود را خم کرده در حالی که پشتتان صاف بوده تا جایی که تقریبا موازی با زمین باشد. اطمینان حاصل کنید که سرتان را بالا نگه دارید.
  2. قسمت بالایی بازو باید در کنار بدن و موازی با زمین باشد و  ساعد باید به طرف زمین باشد در حالی که دست وزنه را تحمل می کند. این حالت آغازین حرکت می باشد. توجه: باید زاویه بین ساعد و قسمت بالای بازو 90 درجه باشد.
  3. قسمت بالایی بازو را ثابت نگه داشته و با استفاده از عضله ی پشت بازو (عضله ی سه سر) وزنه را بلند کرده در حالی که عمل بازدم را انجام می دهید تا جایی که ساعد شما موازی زمین بوده و دستتان کاملا صاف باشد. مانند خیلی دیگر از تمرینات بازو، فقط ساعد حرکت می کند.
  4. بعد از یک ثانیه انقباض در بالا به آرامی دمبل را به حالت آغازین پایین آورده در حالی که عمل دم را انجام می دهید.
  5. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.
  6. یا دست دیگر تمرین را تکرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید